Vadovė Josana Viržintienė
„Esu šiuolaikiška, atsakinga, mylinti vaikus, aukštos pedagoginės kultūros, atvira kitokiam požiūriui vyr. pedagogė, ugdanti vaikų socialines emocines kompetencijas. Generuodama pozityvias iniciatyvas, siekiu skatinti vaikų teigiamų emocijų raišką.“
13.00-14.35 – I grupė
14.45-16.20 – II grupė
Gerų emocijų pasaulyje programos metu bus siekiama gerinti moksleivių emocinę savijautą, ugdyti tinkamą jų raišką, padėti išreikšti neigiamus jausmus, sumažinti emocinę įtampą moksleiviams turintiems bendravimo, elgesio bei emocinių sunkumų. Teigiamas emocijas suteikiančiuose procesuose galima plėsti moksleivio pažintines galimybes. Programos metu vaikai per žaidybinius bei praktinius užsiėmimus mokysis pažinti emocijas ir reikšti jausmus. Kūrybinio proceso metu ugdytiniai išmoks ir išbandys spalvų liejimo meno technikos, kurią naudodami jie galės išreikšti savo jausmus, neigiamas ar teigimas emocijas, užsiims kita atpalaiduojančia kūrybine veikla. Moksleiviai mėgausis maloniomis terapinėmis veiklomis: relaksacijos, istorijų, pasakų, kino studijos, žaidimų, gyvūnų ir šokių terapijomis, interaktyviomis veiklomis, žaidimais lauke bei išbandys šviesos stalo terapijos privalumus.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |